Sıkça Sorulan Sorular


Bize 0 (232) 458 50 00 numardan ulaşabilirsiniz.


Müşteri ilişkileri ekibimiz;

Hafta içi 09:30 - 18:00

Cumartesi günleri 10:00 - 14:00 saatleri arasında hizmet vermektedir


Tonguç Kaynağın'un garanti politikası nedir?


Tonguç Kaynak LTD ŞTİ de satılan ürünler 2 yıl garantilidir. 


Sipariş nasıl oluşturabilirim?


Satın almak istediğiniz ürünü bulduktan sonra seçerek sepete at butonunu kullanınız.

Sepetinize ürünler eklendikten sonra sepetinize giderek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Ödeme butonuna tıklayarak ödeme tipini seçip, doğru adres bilgilerini giriniz.

Bilgileri doğru girdiğinizden emin olduktan sonra onay butonunu tıklayarak işlemi tamamlayabilirsiniz.


Ödeme işlemini nasıl yapabilirim?


Siparişinizi oluşturduktan sonra sepetinize gidiniz ve siparişi tamamla butonunu kullanınız.Kredi Kartı, kapıda nakit yada tek çekim kredi kartı ile yada EFT/Havale yöntemi ile ödemenizi tamamlayabilirsiniz. 


Ödemeyi neden yapamıyorum?


Ödeme işlemini gerçekleştirememeniz halinde aynı işlemi farklı bir internet tarayıcısından denemenizi öneririz. Sorunun devamı halinde bankanızla görüşünüz veya müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz.Kimi zaman müşterimiz banka (maaş) kartları ile ürün satın almaya çalışmakta ve başarısız olmaktadır, banka hesap kartları ile satın alma yapılamamaktadır. Kartınız üzerinde VİSA ve MASTERCARD logolarının bulunduğu kredi kartları olmalıdır.


Siparişimi nasıl takip edebilirim?


Siparişinizin durumunu kişisel hesabınızda öğrenebilirsiniz. 

Siparişiniz kargoya verildikten sonra alacağınız e-posta da bulunan kargo takip numarasına tıkladığınızda siparişinizin durumu hakkında detaylı bilgiye erişebilirsiniz.

Kargo takip numaranız ile taşıyıcı firmaların sitelerinden detaylı bilgiye ulaşılamamaktadır.


Siparişimin teslimat süresi nedir?


Siparişiniz 14:00 ten önce verildiyse aynı gün, sonra ise ertesi gün kargoya teslim edildikten sonra adresinize teslim edilmesi ilinizin İzmir’e uzaklığına bağlı olmaktadır. 600 km’den az mesafelerde en erken 1 günde, 600 km’den fazla mesafelerde en erken 2 günde teslim edilmektedir. 

Kargo takip numaranız ile Aras Kargonun sitesinden detaylı bilgiye ulaşılamamaktadır.


Kargo takip numarasını nasıl öğrenirim ?


Kargo takip numaranız, siparişinizin kargoya tesliminden sonra size mail ile iletilecektir. Kargonuza ulaşamıyorsanız müşteri temsilcilerimiz ile irtibata geçiniz.


Kargoda hasar gören ürün için ne yapmalıyım?


Teslim almadan önce ürünleri kontrol etmelisiniz. Üründe mevcut olan hasar için tutanak tutmalı ve kargo yetkilisine imzalatmalısınız. Kargo açık olarak teslim alınmamalıdır.


Hafta sonu kargo gönderimi yapıyor musunuz?


Cumartesi günleri kargo şirketleri saat 12:00'a kadar hizmet verdiklerinden gönderiler sadece 12.00'a kadar yapılmaktadır.


Siparişimi başka adrese nasıl gönderirim?


Siparişinizi oluşturma esnasında kargo teslim adresine yazdığınız adrese teslimat sağlanacaktır.


Siparişim geldiğinde evde değilsem ne olacak?


Sipariş tesliminde evde bulunmamanız durumunda ürün bağlı bulunduğunuz Aras kargo şubesine gönderilecektir.

3 iş günü içinde şubeden teslim alabilir veya yönlendirme talep edebilirsiniz.4. günde de alamadığınız takside kargonuz bize geri gönderilir.